czwartek, 7 sierpnia 2014

Po co są mamy?

Moja znajoma wygrzebała gdzieś w internecie odpowiedzi ośmiolatków na różne pytania dotyczące mam. Czytając to uśmiałam się jak nigdy ;) Niektóre odpowiedzi są bardzo zaskakujące, a wyobraźnia maluchów jest naprawdę niesamowita. Z drugiej strony ciekawe skąd im się to wzięło. Miłej lektury :)

Po co Pan Bóg stworzył mamy?
1. Bo tylko mama wie, gdzie jest taśma klejąca.
2. Przede wszystkim po to, żeby był ktoś do sprzątania w domu.
3. Żeby był ktoś, kto pomoże nam się urodzić.
 

Jak Bóg stworzył mamy?
1. Z błota, tak jak nas wszystkich.
2. Użył czarów i super mocy, a potem mieszał i mieszał.
3. Bóg stworzył moją mamę tak samo jak mnie ale z większych części.
 

Z jakich składników zrobione są mamy?
1. Bóg stworzył mamy z chmurek i włosów anielskich, i wszystkiego co najładniejsze, i jeszcze dodał troszeczkę złości.
2. Mamy na pewno powstały z kości mężczyzny i ze sznurka – tak mi się zdaje.
 

Dlaczego Bóg dał Ci Twoją mamę a nie jakąś inną mamę?
1. Bo jesteśmy rodziną.
2. Bo Bóg wiedział, że moja mama lubi mnie o wiele bardziej, niż inne mamy.
 

Jaka była Twoja mama, gdy była dziewczynką?
1. Moja mama zawsze była moją mamą a nie kimś innym.
2. Nie wiem, bo mnie wtedy nie było, ale myślę, że trochę się rządziła.
3. Mówią, że kiedyś była miła.
 

Co Twoja mama musiała wiedzieć o Twoim tacie, zanim za niego wyszła?
1. Musiała wiedzieć, jak się nazywa.
2. Musiała wiedzieć o nim najważniejsze rzeczy. Na przykład czy kłamie? Czy pije za dużo piwa?
3. Czy zarabia co najmniej 800 dolarów na rok? Czy narkotykom mówi NIE a obowiązkom TAK.
 

Czemu Twoja Mama wyszła za Twojego Tatę?
1. Mój tata robi najlepsze spaghetti na świecie. A moja Mama dużo je.
2. Była za stara na to, że robić z nim inne rzeczy.
3. Moja babcia mówi, że Mama tego nie przemyślała.
 

Kto rządzi u Ciebie w domu?
1. Mama nie chce rządzić ale musi, bo tata to straszny fajtłapa.
2. Mama. Ja to wiem, bo widzę, jak sprawdza czy pokój jest posprzątany. Widzi nawet to, co jest pod łóżkiem.
3. Chyba mama. Ale to dlatego, że ma dużo więcej do roboty niż tata.
 

Czym różnią się mamusie od tatusiów?
1. Mamusie pracują w pracy i pracują w domu a tatusiowie pracują tylko w pracy.
2. Mamusie wiedzą jak rozmawiać z nauczycielami bez straszenia ich.
3. Tatusiowie są wyżsi i silniejsi, ale tak naprawdę to rządzą mamy, bo to mamę trzeba spytać czy można nocować u kolegi.
4. Mamusie to czarodziejki. Przy nich czujesz się lepiej nawet bez lekarstwa.
 

Co twoja mama robi w wolnym czasie?
1. Mamy nie mają wolnego czasu.
2. Mama mówi, że przez cały dzień tylko płaci rachunki.
 

Co trzeba by zrobić, żeby Twoja mama była doskonała?
1. W środku już jest doskonała. A na zewnątrz to przydałaby się może operacja plastyczna.
2. Cienie. Żeby wyglądała cieniej.
 

Gdyby w Twojej mamie można było zmienić jedną rzecz, to co byś zmieniła(-a)?
1. Ona ma fioła na punkcie porządku w moim pokoju, ciągle muszę tam sprzątać. I to by można wyrzucić.
2. Chciał(a)bym, żeby moja Mama była mądrzejsza. Wtedy by wiedziała, że to moja siostra zrobiła a nie ja.
3. Chciał(a)bym, żeby nie miała tych niewidzialnych oczu z tyłu głowy.


Jedno jest pewne: Mamy są potrzebne i niezastąpione!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i odwiedziny ;)