poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Moja pierwsza wymianka

Jakiś czas temu zapisałam się na wymiankę motylkową na blogu Małgosi Kozłowskiej
Moją parą była
KGosia
Gosia przepięknie haftuje, sama chciałabym tak potrafić.
Motywem przewodnim był motyle, więc wysłałam do Gosi szydełkową siatkę na zakupy


Zrobiłam także różową bransoletkę na gumce i breloczek motylkowy do torby - widoczne na zdjęciu. W paczce pojechały także słodkości i różne przydasie.


Jeszcze Gosia zapytała mnie czy mogłabym zrobić coś dla jej malutkiej siostrzenicy. Moja Z. jest dla mnie wielką inspiracją, więc pomysł dla małego Szkrabka miałam od razu i tak wyszedł sweterek i opaska



Od Gosi otrzymałam kartkę z motylem, którą Gosia sama zrobiła z pięknymi życzeniami w środku, zakładkę do książki i dwie zawieszki - jedna z motylem, druga z czterolistną koniczynką oraz  różne przydasie :)



Prawda, że Gosia pięknie haftuje? Jak dla mnie naprawdę cudnie!
Gosia jest moją parą w jeszcze jednej wymiance, ale o niej później.
W ramach rewanżu za paczki Gosia będzie robiła hafcik do pokoju Z. Jak dostanę, na pewno się pochwalę :)
Uwielbiam wymianki!

2 komentarze:

  1. ojej- czyzbyscie 2 rqzy były parką?
    mam prośbę o dosłanie zdjęcia paczuszki dla kgosi i informację czy paczuszka doszła do adresatki i czy Ty otrzymałas swoją.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam
    Ewa hubka38

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, 2 razy trafiłyśmy na siebie w dwóch różnych wymiankach, w mniej więcej w tym samym czasie :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz i odwiedziny ;)