niedziela, 15 czerwca 2014

Ahoj! Czyli wieczór panieński mojej przyjaciółki E.

W sobotę odbył się wieczór panieński mojej przyjaciółki E. W związku z tymi, że studiuje na akademii morskiej, do tego jej przyszły Mąż jest marynarzem, a w Szczecinie były dni morza zaplanowałyśmy, że powinny pojawić się akcenty marynistyczne :)
Impreza się zaczynała u jej siostry w domu, potem przeniosła się do klubu, gdzie szalałyśmy na parkiecie.
Jako, że mam zamiłowanie do wykonania różnych rzeczy zrobiłam transparent z napisami oraz słomki.



W prezencie otrzymała oczywiście coś na noc poślubną ;) Oraz w związku z jej zamiłowaniem do słodyczy słoik wykonany przeze mnie (sam słoik kupiłam w TkMaxx), w środku słoika znajdują się cukierki z kartkami jako zakończenie zdania "zjedz mnie gdy...".


Niestety E. na wszystko musiała zapracować i robiłyśmy konkursy. Miałyśmy przygotowane pytania zamknięte i otwarte, na które wcześniej odpowiedział wybranek. Pytania były różne różniste, a odpowiedzi bardzo ciekawe i zabawne :D

Każda z nas też musiała przygotować coś do jedzenia. Ja się zajęłam słodkościami i wykonałam mini Pawlove, czerwone ciasteczka w kształcie ust oraz czekoladowe babeczki.



Transparent wykonanie:
Potrzebne rzeczy
  • kartki papieru technicznego oraz zwykłe kolorowe (muszą być twarde) - dowolny kolor, mogą być we wzory lub wzór możemy nakleić sami
  • wstążka
  • nożyczki
  • ołówek
  • linijka
  • dziurkacz
  • klej w styfcie
Najpierw wycinamy trójkąty o wymiarach 16x17 cm. Girlanda może mieć właściwie każdy kształt. Jeden trójkąt na jedną literkę.


Następnie z papieru do origami, ponieważ jest najcieńszy wycinałam paski o szerokości 1 cm.


Paski przyklejałam na trójkąty i obcinałam to co niepotrzebne.



Później wycinałam literki i przyklejałam na gotowe trójkąty. Następnie w trójkątach wycinałam dziurki za pomocą dziurkacza i przesuwałam przez nie wstążkę. Gotowe :)

1 komentarz:

  1. Świetnie wyszedł ten transparent ;)
    ja za chwilę lecę dokończyć moją Pavlovą :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i odwiedziny ;)